100 DŘEPŮ

27.03.2010 17:05

To takhle přijela dcera a začala nadšeně líčít, jak chodí na tělák k učiteli, který si oblíbil čínská cvičení. Zatímco cviky spočívající v cvakání zubů v různých úhlech a shromažďování slin v ústech, jejich dělení na třetiny a posléze hlasité polykání nehodlám ani zkoušet, dřepování a klikování mě zaujalo. 100 dřepů a 100 kliků každý den - to musím dát, řekla jsem si. Dnes byl ten den, kdy jsem se rozhodla své předsevzetí konečně pořádně sportovat uvést v praxi  - hoďku sem jako každou sobotu ráno šlapala na spinningu a pak začala tím jednodušším - kliky. Jednodušším proto,že jsem zároveň začala pracovat na své vnitřní ženě :-) a tak sem dala kliky ženské. Rozdělila jsem si stovku na dvě padesátky a ty ještě na dvacet a třicet - což je poměr kliků tricepsových a normálních. Dala jsem to, ale příště fakt nebudu dělat kliky půl metru od zrcadla v sobotu po ránu nenamalovaná a neučesaná a vůbec.

Já to zkrátím, udělala sem i 100 dřepů přesně podle návoru - hluboký dřep, rovná záda, ruce do předpažení. Jo, to šlo, problém byl v tom, že po posledním dřepu to nešlo. Mé bederní páteři se dřepy prostě nelíbí. Takže dnes chodím jak kachna.

Možná bych opravdu nemusela zkoušet úplně všechno:-)