Bylinkář a bootcamp :-)

19.04.2010 15:50

Dolehla na mě jarní únova a tak jsem si říkala, že dám šanci bylinkám. Cestou k vyhlášenému pardubickému bylinkáři jsem si dala předsevzetí, že utratím jen předem stanovenou částku a v žádném případě se nenechám přesvědčit o tom, že zdraví nelze měřit penězi. Bylinkář totiž na svých stránkách varuje všechny, že v jeho obchůdku utratí daleko víc peněz, než chtěli a radí vzít si kartu. No dobře, přiznávám, vzala jsem si kartu.

Po hodinovém diagnostickém vyšetření, kdy jsem měla v úmyslu nechat si přepsat rodný list a posunout datum narození výrazně hlouběji do minulosti, kdy jsem se slzami v očích odkývala panu bylinkáři, že teda začnu sportovat a v duchu přemýšlela, do jakého penzionu pro seniory se nechám zavřít, jsem pokorně vyndala platební kartu a zaplatila za bylinné přípravky asi tak 4x víc než byla maximální částka, kterou jsem hodlala zaplatit.

Jestli se  mi po 14ti dnech užívání bylin  cítím líp  a lehčeji nevím, mé konto se každopádně lehčeji cítí. A že jsem to s tím sportováním vzala fakt vážně dokazuje skutečnosti, že jsem se přihlásila na první pardubický Bootcamp:-)https://www.bootcamps.cz/ Jen je mi divný, že si všichni okolo myslí, že jsem z těch bylin zešílela:-)

 

Začínám příští týden a určitě dám vědět:-)